Nieuwsbrief

Service en support overeenkomst kassasyteem

Service en support oveereenkomst kassasysteem
€195,00

Voorwaarden Service & Support contract:

- Tijdens kantooruren is service en support gratis! U hoeft hiervoor geen onderhoudscontract af te sluiten.

- Kantooruren zijn van maandag t/m donderdag van 8.30 uur tot 17.00 uur en vrijdag van 8.30 uur tot 16.00 uur;

- Service en support contract geldt op ma t/m vrijdag buiten kantoortijden van 17.00 tot 22.00 en op zaterdag van 8.30 tot 16.00;

- Indien je belt voor storingen(na kantooruren), vragen of aanpassingen geldt het tarief van € 37,00 per 15 minuten op basis van nacalculatie;

- Het verhelpen van storingen op locatie is op basis van nacalculatie á € 37,00 per 15 minuten plus de voorrijkosten op basis van

  nacalculatie;

- De overeenkomst is geldig voor een minimale duur van 36 maanden met een stilzwijgende verlenging van 12 maanden;

- Er geldt een opzegtermijn van 3 maanden en kan enkel schriftelijk (aangetekend) worden opgezegd;

- De looptijd van het contract en facturatie gaan in na installatiedatum

 

LET OP! Wanneer je kiest voor een service en  support contract betaal je via de webshop 1 jaar vooruit. Na dat jaar ontvang je een factuur voor het nieuwe jaar per email.